2777
2789
عنوان

سینگلی

56 بازدید | 4 پست

دوستان من ۸۰ی هستم

یک لیسانس دارم

بنا به دلایلی رفتم سراغ لیسانس دوم

شاغل هم هستم و درامد کارمندی خودم و دارم

تا الان خیلی به ازدواج فکر نمی کردم و بنا رو گذاشته بودم روی ازدواج سنتی

و کلا کسی برای دوستی اقدام می کرد ردش می کردم

اما مواردی که پیش می اد خیلی چنگی به دل نمی زنن


و می بینم که دوستام که به سمت دوستی رفتن ادم های بهتری از لحاظ شغل و اخلاق گیرشون اومده


و حالا چندوقتیه که فکر می کنم شاید اون ذهنیتی که داشتم خیلی درست نبوده

و می شه از دوستی هم به ازدواج موفقی رسید


اما متاسفانه هیچ ادمی که نزدیک به معیارهامم باشه جلو راهم قرار نمی گیره


به نظرتون چیکار کنم؟

عمر هم یک روزی تموم می شه پس حواست به کارات باشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا منم مث تو. اهل دوستی نیستم ولی خب وقتی سنتی آدم خوبی نمیاد جلو چاره چیه؟

من دیگه بیخیال سنتی شدم

ولی اطرافمم ادم درست و حسابی سر راهم نیست

عمر هم یک روزی تموم می شه پس حواست به کارات باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز