2777
2789
عنوان

تنهایی

60 بازدید | 3 پست

خیلی تنهام خیلی 

ن دوستی دارم ک باهاش برم بیرون 

ن با فامیل صمیمی ایم

همیشه خونه تنهام یام بیرون تنها، یا گاهی واسه اشنایی قرار گذاشتم ک با یکی ک خوب بود ی مدت خیلی کم بودیم اولش عالی بود عاشقش شدم بهد سریع افت کرد دیگه جوابمم نمیداد خوشش نیومده بود اصلا وگفت تروخدا برید از زندگیم و.. مریض بود همشم گریه میکرد، فقط بگم خدا لعنتشون کنه ک به من حس موندن داد و عشقم نثارش کردم بی توقع

🥺🤍 اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من.. دل من داند و من دانم دل داند و من☘️✨میرسم بهت.... شاید کمی دیر ولی حتما💔✨🫀🥺

این روزارو گذروندم تحملش کردم تا رسیدم به قبول کردن تنهاییم اونموقع بود که دیگه حس تنهایی نداشتم دوست پیداکردم ادمای زیادی دورم بودن که دوستم داشتن و...

🇮🇷❤️🇮🇷❤️🇮🇷 هیهات منا الذله

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند سالتونه ...تا طرف مقابل و محک نزدی تفاهم نداشتی نبایدادامه بدی و  وابسته بشی

از وقتي "فردارا ياد گرفتيم همه چيز را گذاشتيم براي فردا.از داشته هاي امروز لذت نبرديمو گذاشتيم براي روز مبادا.شايد بايد اينگونه "فردا" را معني كنيم فردا روزيست كه داشته هاي امروزت را نداری.پس امروز را زندگی کن، فردا حقيقت ندارد...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش