2777
2789
عنوان

کنکور

84 بازدید | 9 پست

به نظرتون اگه سال دیگه کنکور بدم ولی به همه بگم ندادم و قراره 1406 بدم بهتر نیست؟ اگه جای خوب قبول بشم میگم لحظه اخر نظر عوض شد دادم اگه نشد هم صداشو در نمیارم سال دیگش دوباره میدم

بزن حرومی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عالیه

فامیلمون خیلی فضولن و چون نمونه دولتی میخونم ازم انتظار زیادی دارن...منم یکم مریضم به خاطر استرس و اینا و سرگیجه دارم میترسم نتونم جای خوب قبول شم

بزن حرومی

فامیلمون خیلی فضولن و چون نمونه دولتی میخونم ازم انتظار زیادی دارن...منم یکم مریضم به خاطر استرس و ا ...

منم امسال تیزهوشان بودم و میخوام پشت بمونم و همهههه خیلی انتظار دارن و من فقط به خاطر همینا استرس داشتم و گند زدم

میخوام بگم میرم یه رشته ای میخونم ولی نگم میخوام کنکور بدم


مخالف حضور پرنسسعلی ها(اقایون)در اینجا هستم بای،هر کی با حضور این عنتر نچسب ها موافقه ریپلای نکنه تا مورد الفاظ رکیک قرار نگیره.

ببین بهترین کاره ندونن ولی شل نکن حتما سعی کن خوب خوب بخونی دروغ نگو به کسی گفتن دری میخونی بگو اره ...

سعی میکنم بخونم باید مشاور بگیرم زور بالا سرم باشه و گوشیو بزارم کنار...خیلیم شب امتحانیم تا استرس نگیرم نمیخونم

بزن حرومی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز