2777
2789
عنوان

خودکشی

124 بازدید | 0 پست

مرسی گزارش زدین واقعا من فقط یه راهنمایی میخاستم

میخاستم یه نفر که اطرافیانش اینکارو کردن و از دنیا رفتن باهاشون حرف بزنم خودم یه بار اینکارو انجام دادم موفق آمیز نبو و تو سرم بود بازم تکرارش کنم فقط میخاستم با کسی ک تجربه داره حرف بزنم

فازتونو درک نمیکنم اصلا هر چیزیو گزارش میزنین خیلی عجیبین

فک میکنم حس شوخ طبعی ام رو از دست دادم.......شوخی کردم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس ششم بیااا

uuppio | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز