2777
2789
عنوان

خرید

92 بازدید | 9 پست

بچه ها من یه تومن ظرف اینترتی سفارش دادم نصف پولشم ریختن قرار بود پریروز بیارن گفتن شرکت تعطیله گفتن امروز میارن.تا حالا کسی بوده اینترتی سرشو کلاه بذارن😢

اره عزیزم دختر همسایمون بود اون کل جهیزیشو اینترنتی سفارش داد.سرش کلاه رفته بود 

برا مادر شدن و خانه دار شدنم صلوات میفرستی؟!؟؟؟؟⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩ممنون😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه من کلی خرید کردم تاحالا،خیلی بدقولی دیدم اما تاحالا همشون رسیدن

نگران نباش میرسه

گر تو گرفتارم کنی، من با گرفتاری خوشم!داروی دردم گر تویی، در اوج بیماری خوشم!
کاناله والا از دفتر مرکزیشم تماس گرفتن عذرخواهی کردن حتی گفتن اگر میخوایید پولتونم برگردونیم منم گف ...

پس صبر کن حتما برات میارن 

کسی که بخواد کلاه برداری کنه هیچ وقت پیگیری نمیکنه

همشون میگن الفرار

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
مرسی عزیزم استرس دارم

استرس نداشته باش،میرسه

من خودم لوازم آرایش سفارش دادم به جای 1 روزی که قول داد یک ماهه فرستادش!!هر بار یجوری میپیچوند


گر تو گرفتارم کنی، من با گرفتاری خوشم!داروی دردم گر تویی، در اوج بیماری خوشم!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز