2777
2789
عنوان

دست رد!!!

1158 بازدید | 74 پست

سلام دوستان. من نمیدونم چه مرگمه. انقدرررررر دست رد به سینه همسرم زدم، از آدمی به گرمی اون یه تیکه یخ ساختم.😔😔😔

تا حالا فکر میکردم مشکل از خستگی زیاده. آخه شاغلم و یه بچه مدرسه ای دارم. خیلی خسته میشم. اما به تازگی دقت کردم میبینم حتی روزای تعطیل هم بی میلم😔

همسرم خییییییلی دوستم داره. خیلی مرد خوبیه. ولی نمیدونم چه کنم. میترسم دستی دستی زندگیم خراب بشه. آخه این مسئله خیلی براش مهمه و متاسفانه من دارم کم کاری میکنم. ولی باور کنید دست خودم نیست. دکترم روم نمیشه برم. خواهشا راه حل غیر از دکتر و مشاور بدبد.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قطره گل سرخ...تونت سرچ کن خوراکی های افزایش دهنده میل

من زنم.... در گلوی زمین گیر کرده ام قدری حرف می خواهم و کمی آزادی!!! دوباره سیب بچین حوا من خسته ام بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند‏‎‏‎‏‎‏

ادا در بیار

ادای آدمای گرم مزاج

توی اوج بی میلی خودت رو بسپر دستش

کم کم درست میشی

عَسى‌ أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئاً وَ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَ عَسى‌ أَنْ تُحِبُّوا شَيْئاً وَ هُوَ شَرٌّ لَكُمْ؛ چه بسا چيزى را ناخوش داريد، در حالى كه خير شما در آن است و چه بسا چيزى را دوست داريد، در حالى كه ضرر و شرّ شما در آن است.  

ما هم همینجوریم. منو شوهرم خیلی خوب بودیم از این نظر ولی از بعد سقطم خیلی من سرد شدم و این عفونت خر هم کارو خراب کرده یک ماه به خاطرش نداشتیم و الانم دوباره 10 روز... نمیدونم چیکار کنم واقعا

تنها چیزی که تو زندگی بدون تلاش به دست میاری,  شکسته...!
ادا در بیار ادای آدمای گرم مزاج توی اوج بی میلی خودت رو بسپر دستش کم کم درست میشی

همش فرار میکنم. میگم میخوام بخوابم. 

بعدش عذاب وجدان میگیرم. 

همش دوست دارم فقط مثل دوست پسر دخترا لاو بترکونیم بغل و بوس

گلم عین مشکلتونو دارم طبع شما سرد،،،وخوردن چیزای سرد مث سم سردیجاتو کلا حذف کن،،،ب همسرتم سردیجات یکم بده ک تعادل برقرارشه،،،لبنیات کلا سرده،ی مدت گرمی بخور ببین چقد حال روحیت حتی خوب میشه

فقط خودتوخودتوخودت
ادا در بیار ادای آدمای گرم مزاج توی اوج بی میلی خودت رو بسپر دستش کم کم درست میشی

چه پروفایلت قشنگه


ظاهرا تنها چیزی که عادلانه تقصیم شده ، عقله!چون کسی اعتراض نداره که مال من کمه😎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فیلم look away

artemis4444 | 25 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز