داش بمولا کاربری دست دونفره😐دوستمه و عجیب نیست،اگه نظرتو نخواستم نظر دادی خیلی حقیر و عقده ای،ریپ نزن کامنت نزار خب حقیر بیکار بدبخت،آره باشه هرچی تو میگی درسته نمیخواد امضامو بهونه کنی که باز یه نظری به یه بهونه ای بدی،اگه مذهبی و زن ستیز هستی کلا اصن باهام حرف عادی هم نزن مرسی
داش بمولا کاربری دست دونفره😐دوستمه و عجیب نیست،اگه نظرتو نخواستم نظر دادی خیلی حقیر و عقده ای،ریپ نزن کامنت نزار خب حقیر بیکار بدبخت،آره باشه هرچی تو میگی درسته نمیخواد امضامو بهونه کنی که باز یه نظری به یه بهونه ای بدی،اگه مذهبی و زن ستیز هستی کلا اصن باهام حرف عادی هم نزن مرسی
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
داش بمولا کاربری دست دونفره😐دوستمه و عجیب نیست،اگه نظرتو نخواستم نظر دادی خیلی حقیر و عقده ای،ریپ نزن کامنت نزار خب حقیر بیکار بدبخت،آره باشه هرچی تو میگی درسته نمیخواد امضامو بهونه کنی که باز یه نظری به یه بهونه ای بدی،اگه مذهبی و زن ستیز هستی کلا اصن باهام حرف عادی هم نزن مرسی
داش بمولا کاربری دست دونفره😐دوستمه و عجیب نیست،اگه نظرتو نخواستم نظر دادی خیلی حقیر و عقده ای،ریپ نزن کامنت نزار خب حقیر بیکار بدبخت،آره باشه هرچی تو میگی درسته نمیخواد امضامو بهونه کنی که باز یه نظری به یه بهونه ای بدی،اگه مذهبی و زن ستیز هستی کلا اصن باهام حرف عادی هم نزن مرسی
نه جونگکوک رو دوست دارم و کیدرامرم منم میخوام ویروس نصب کنم ولی وارد نمیشه🥲🥲چندوقت دیگه جونگکوک میاد قراره لایو بزاره هی من از کجا ببینم خوببببب
داش بمولا کاربری دست دونفره😐دوستمه و عجیب نیست،اگه نظرتو نخواستم نظر دادی خیلی حقیر و عقده ای،ریپ نزن کامنت نزار خب حقیر بیکار بدبخت،آره باشه هرچی تو میگی درسته نمیخواد امضامو بهونه کنی که باز یه نظری به یه بهونه ای بدی،اگه مذهبی و زن ستیز هستی کلا اصن باهام حرف عادی هم نزن مرسی
اخی منم جدیدا حس میکنم سولواستن شدم فقط تهیونگو دوست دارم حوصله بقیه شونو ندارمنمیدونم من شماره ماما ...
خوبه جرعت داری بگی😂بقیه آرمی ها بفهمن سولو استنی فحشت میدن،من کلا فنش نیستم فقط دوسش دارم گفتم الان توام حرف بارم میکنی،اولین باره میبینم یه آرمی اینقدر منطقی و بدون تعصبه😂چندسالته؟
داش بمولا کاربری دست دونفره😐دوستمه و عجیب نیست،اگه نظرتو نخواستم نظر دادی خیلی حقیر و عقده ای،ریپ نزن کامنت نزار خب حقیر بیکار بدبخت،آره باشه هرچی تو میگی درسته نمیخواد امضامو بهونه کنی که باز یه نظری به یه بهونه ای بدی،اگه مذهبی و زن ستیز هستی کلا اصن باهام حرف عادی هم نزن مرسی
اخی منم جدیدا حس میکنم سولواستن شدم فقط تهیونگو دوست دارم حوصله بقیه شونو ندارمنمیدونم من شماره ماما ...
من بازم حالا امتحان میکنم کاش تا قبل لایو گذاشتنش نصب شه،آخه اونموقع ها من اصن نمیشناختمش یکسال بعد سربازی رفتنش من تازه کشفش کردم شایدم بیشتر😂😭هعی شانس
داش بمولا کاربری دست دونفره😐دوستمه و عجیب نیست،اگه نظرتو نخواستم نظر دادی خیلی حقیر و عقده ای،ریپ نزن کامنت نزار خب حقیر بیکار بدبخت،آره باشه هرچی تو میگی درسته نمیخواد امضامو بهونه کنی که باز یه نظری به یه بهونه ای بدی،اگه مذهبی و زن ستیز هستی کلا اصن باهام حرف عادی هم نزن مرسی
نه بابا تعصب چی من فقط سعی میکنم خودم باشم همونچیزی که از تهیونگ و بقیه یاد گرفتمنمیتونم تظاهر کنم ب ...
ن چرا ناراحت شه،عزیزم همشون میدونن طرفدار همه جای جهان بصورت سولو دارن،بخصوص جونگکوک و تهیونگ که جهانی ترین عضوای گروهن
داش بمولا کاربری دست دونفره😐دوستمه و عجیب نیست،اگه نظرتو نخواستم نظر دادی خیلی حقیر و عقده ای،ریپ نزن کامنت نزار خب حقیر بیکار بدبخت،آره باشه هرچی تو میگی درسته نمیخواد امضامو بهونه کنی که باز یه نظری به یه بهونه ای بدی،اگه مذهبی و زن ستیز هستی کلا اصن باهام حرف عادی هم نزن مرسی