2777
2789
عنوان

فرهنگیان

99 بازدید | 18 پست

کسی میدونه بعد از اینکه رفتی فرهنگیان میتونی تو دانشگاه آزاد یا علمی کاربردی رشته دیگه بخونی یانه؟ دولتی میدونم نمیشه میخواستم ببینم آزاد هم میشه یانه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مطمئنی؟🥲

بله

توی هیچ رشته و دانشگاهی هنگام تحصیل نمیتونی اینکارو کنی ولی بعدش اره میشه هم معلم باشی هم لیسانس معماریتو بگیری مثل

مگه اینکه رتبت تک رقمی باشه که بتونی همزمان دوتا بخونی

ارگ بم همیشه ویران نمی ماند...

آرهتازه میگه رشته حقوق یه چیز دیگه سیه معلمم داشتیم البته اون فرهنگیان نبود کارآموز وکالت کانون وکلا ...

دوستت از فرهنگیان دراومده رفته حقوق و ارشد خونده؟یا بوده؟

دوستت از فرهنگیان دراومده رفته حقوق و ارشد خونده؟یا بوده؟

نه اول رفته فرهنگیان چند سال پیش

بعد ارشد رفته آزاد رشته روانشناسی بالینی 

بعد الان اومده داره حقوق میخونه

سنش زیاده ۲۷ ب بالاست

یعنی به ترتیب خونده

تو هم اگه میخوای بری فرهنگیان اول تموم کن حالا لیسانس یا ارشد میتونی یه گرایش رو بری

درست تربیت شده ها، در رنج اند ...

یکی از دبیرای ماهم رفته نمی‌دونم حقوق اینچیزا خونده بنظرم عادیه یکی دیگه م رفته بود ارشد روانشناسی گرفته بود یکی دیگه دانشگاه پیام نور نمی‌دونم ی رشته جدا خونده بود البته همه ی اینا بعد از دوره تحصیل فرهنگیانشون بوده

یه دختر مهربون  اللهم اجعلنی من التوابین و اللهم اجعلنی من المتطهرین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز