2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ما که ندیدیم . فقط تو فیلما دیدم که به قول هیچکاک فیلم فقط یه فیلمه 

خدا همیشه بهترینهاشو به کسایی میده که در انتخاب‌هاشون به خدا اعتماد و توکل دارن🎀 **همه چیز از فکر آغاز می‌شود ،فکر ما تبدیل به احساس می‌شود و احساس در ما باعث بروز یک رفتار می‌شود.و این رفتار ما پس از مدتها عادت و سپس تبدیل به شخصیت ما می‌شود☝🏻**

وا جن چیه چرا اینجورید آخه

ببرش دکتر طفلیو

داش بمولا کاربری دست دونفره😐دوستمه و عجیب نیست،اگه نظرتو نخواستم نظر دادی خیلی حقیر و عقده ای،ریپ نزن کامنت نزار خب حقیر بیکار بدبخت،آره باشه هرچی تو میگی درسته نمیخواد امضامو بهونه کنی که باز یه نظری به یه بهونه ای بدی،اگه مذهبی و زن ستیز هستی کلا اصن باهام حرف عادی هم نزن مرسی

ببریدش پیش روانشناس میتونه توهم و بیماری روانی باشه

چنان چه اخلاق نداری یا اومدی حرصت از زندگی داغونتو سر کاربرای اینجا خالی کنی یا حق الناس سرت نمیشه راحت توهین میکنی و تهمت میزنی و غیبت میکنی خودتو مذهبی و مومن نشون نده همین شماها باعث شدین مردم از دین زده شن «منظورم مومنان واقعی که مراقب رفتارشون هستن نیست»❌خدایا هرکس هرچیزی برای من خواست اول همون چیزو به خودش بده🤲🏻 چند گروه از کاربرا با من بحث نکنن چون هیچ جوره با من به تفاهم نمیرسن: ۱_ اونایی که وجود بیماری ها و اختلالات مغز و اعصاب و روانی رو تکذیب میکنن ۲_ اونایی که فکر میکنن با گفتن یه سری شعار و حرفای بی منطق روشنفکر به نظر میان ۳_ اونایی که به ادیان ابراهیمی توهین میکنن «اسلام و مسیحیت هردو به یه اندازه برای من محترمن» ۴_ اونایی که حقوق زن رو تو حمالی زن برای مرد میدونن✍️ ممکنه بعضی جاها منظورمو بد برسونم یا متوجه منظور دیگران نشم که به خاطر بیماری منه نه این که قصد اذیت کردن کسی رو داشته باشم بیماریم مربوط به مغز و اعصابه ولی از خیلی از کاربرای اینجا بیشتر میفهمم مغزم یه مقدار متفاوت کار میکنه (خیلیاتون ممکنه همین بیماری منو داشته باشید ولی خودتون ندونید چون زیاد ناتوان کننده نیست و تو ظاهر مشخص نمیشه، مادر زادیه)🧠 تو این سایت سعی میکنم فقط از مشکلات زندگیم حرف بزنم و هیچی از چیزای خوب و خوشی های زندگیم نگم چون حسود اینجا زیاده و من حوصله چشم خوردن یا این که حسودها بیان بگن فیکی ندارم خودمو بدبخت نشون میدم تا کسی مزاحمم نشه پس خیال نکنید در واقعیت خیلی بدبختم ✅ دوست دارم هم مسلمون🌙باشم هم مسیحی✝️ با بحث کردن با من نمیتونی عقاید و نظرات منو عوض کنی اگه دیدی تو بحثی جوابتو ندادم بدون در حدی نبودی که جوابتو بدم😏

میگه چند روز بهم وقت دادن دو نفرو بکشم وگرنه خودمو میکشن

بگو این حرفا خاله زنکی چیع مرد !


بابات یه نینی سایت درون داره 

خدا همیشه بهترینهاشو به کسایی میده که در انتخاب‌هاشون به خدا اعتماد و توکل دارن🎀 **همه چیز از فکر آغاز می‌شود ،فکر ما تبدیل به احساس می‌شود و احساس در ما باعث بروز یک رفتار می‌شود.و این رفتار ما پس از مدتها عادت و سپس تبدیل به شخصیت ما می‌شود☝🏻**

صرع داره؟

یکی از اقواممون فوت کرد بعد ب خاطر ناراختی تشنج میکرد ولی خوب شد 

دوباره ی مدته تشنج کرد 

و الان تو تاریکی مثلا دری باز باشه میگه در رو ببند داره نگام میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز