2789
عنوان

حرف دل

44 بازدید | 0 پست

افسردگی ناخوشایندترین حسیه که یه ادم میتونه تجربه کنه ،  افسردگی باعث میشه از تجسم اینکه دوباره بتونی خوشحال باشی ناتوان بشی...

باعث غیبت امید میشه، حس بن‌بست داری که خیلی متفاوته از حس ناراحتی. ناراحتی درد داره اما یک حس کاملا طبیعیه ...

 خواستار تمام کردن ؛ اما محکوم به ماندن ...                                                                                                          چنل تلگرامم : @espre_so

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز