2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


واقعا سریالش خوبه ؟جذابه؟

اره داستانش ماله دوران پهلویه و انقدر باحاله که من همش جمعه ها منتظر اومدنشم 

ولی از اونجایی که نویسندش ینی خانم تینا پاکروان خیلی علاقه زیادی به سد اندینگ داره احتمالا پایانه ابنم مثل سریال خاتون تلخ باشه اما روند داستان تا اینجا خیلی جذاب بوده

من نگرانم مریم عاشق امیر نشه یوقت


نه بابا مریم خیانت نمیکنه ولی انگار سعید داره از شیرین خوشش میاد طبق پستا و ریلزایی که توی اینستا دیدم ولی من نمیخوامممممم از لحاظ اینکه سعید با جمشید هم خیلی بد رفتار میکرد هم میشه گفت خوشس نمیاد از شیرین

 شیرین و خسرو باید باهم باشن و سعید و مریم 

مریم و سعید تاحالا هیچ سکانسی باهم نبودن ربطیم به هم ندارن نمیدونم فن پیجاشون چرا اصرار دارن اینا ما ...

اخه خیلی گوگولینننن 

از اونجایی که مریم و نادر کات کردن احتمال داره که اینا همو ببینن و باهم دوست شن

نه بابا مریم خیانت نمیکنه ولی انگار سعید داره از شیرین خوشش میاد طبق پستا و ریلزایی که توی اینستا دی ...

یعنی سعید به امیر خیانت میکنه چهههه بد اصلا بهم نمیان فقط شیرین و امیر 🥺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش