2789
عنوان

دروغه....

394 بازدید | 49 پست

كي ميگه موقع ناراحتي بشينيد از ناراحتياتون بنويسيد كلاً نوشتن ارومتون ميكنه؟؟؟؟؟!!!!!!!! واسه منكه اينطور نبود اومدم يبارم شده اينكارو تجربه كنم نشستم هرچي تاحالا ناراحتي داشتمو نوشتم بيشتر يادم اومد پررنگ تر شد واسم اصلاً كه تو همون لحظه بود كه ناراحت شده بودم تازه ناراحتيام دوباره برگشت انگار 

دروغه ميگن نوشتن بهترين كاره

كيا مينويسنو اروم ميشن ؟ چرا من تازه بيشتر بهم ريختم؟!!!

منکه باعث عذاب بیشترم میشع اینکار

مگه اینکه نوشتن شعرو نقاشی کشیدن باشه

دردناک ترین مرگ و پسر نوح داشته..فک کن داری غرق میشی یهو یه خر از کشتی بابات برات دست تکون میده😐😐

منو اروم نمیکنه ولی چون با نوشتن راحت ترم ترجیح میدم بنویسم تا اینکه مستقیم حرفمو بزنم..مثلا تو تل گرام برای همسرم مینویسم ولی مستقیم نمیتونم حرفمو بزنم بهش..طومار مینویسمااا

رسای نازنین من...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منکه باعث عذاب بیشترم میشع اینکار مگه اینکه نوشتن شعرو نقاشی کشیدن باشه



پس شماهم مثل مني ، خيلي بده الان برگشتم به خاطرات تلخي كه شايد اصلا فراموششون كرده بودم

من

اگه عصبانی باشم همون لحظه مینویسم

بهم نخندی ها

ولی برگه کاغذ رو مثه ی شخصی تصور میکنم ک داره ب حرفام گوش میده و یجورایی با برگه کاغذم حرف میزنم و اروم میشم😄

من خانه ام را پر از رنگ میکنم...پر از عطر زندگی...نان گرم میکنم ...گل میخرم و شعر مینویسم...و باور دارم کلام فروغ را که زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی .... .

برای رفع ناراحتی 

هر موقع اومد تو ذهنتون 

بگین ۵ دقیقه ساعت ۱۰ جمعه بهش فکر می کنم 

و دیگه 

غیر اون زمان بهش فکر نکنین

اینطوری افکار رو مدیریت کنین.


سلام خانمایی که علاقه به استفاده از محصولات آرایشی گیاهی و فاقد سرب دارن 

بهم درخواست دوستی بدن

همکار فروشنده هم می پذیریم

من با نوشتن واقعا اروم میشم اخر هرسال تو خونه تکونی یه سررسید میسوزونم


يكي از دوستاي منم همينطوره همينم بهم خيلي اصرار كرد بنويسم ولي واسه منكه خوب نبود

من مینویسم اماواسه خدا مینویسم وگریه میکنم خودم که اون لحظه نمیدونم چی مینویسم اما هرچی تودلمه براش مینویسم وصداش میزنم کلیم گریه میکنم بعد یه دورمیخونم و پرتش میکنم اما واقعا آرون میشم بعدشم خدا جواب میده واقعا حلشون میکنه😍

خنده های عصبی بین گریه خوده خوده مرگه کاش این روح شبی جسم مرا ترک کند🥀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یادگارت

یادگارت | 10 دقیقه پیش

Remini

آنشرلی2024 | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز