2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دهک ۱ تا ۳ همیشه میریزن براشون

من از سال ۱۴۰۰ اینجا عضوم متاسفانه تعلیق شدم😐پس نگید کاربر جدید 🔪😏 .. خدایا شکرت بابت هر چی که بهم دادی و مراقبت های که از من کردی ❤️❤️💓 اگه خدا بخواد میشه 🤍 با من از دین صحبت نکنید بلکه بگذارید دین را در کردار شما ببینم ❤__لئو تولستوی .  خدایا قربونت برم معجزه ای میخوام در حد خدا بودنت 🫀تا حالا آدمی دیدی که هم کیوت باشه . هم وحشی . هم لوس . هم داش طوری ؟ اون منم😻 من تو را پاره ای از خود نه بلکه تمام وجود خود یافتم چنان که اگر رنجی به تو رسد به من رسیده ❤️ با لبات فاتحه ای هر غمی رو میخونم من به آرامش وحشی چشات مدیونم💋❣️ خدا برام معجزه کن ی نی نی کوچولو بهم بده 👶 ی نی نی کوچولو که شبیه باباش مو فرفری باشه. سبزه و جذاب باشه.  چشماش و لباشم به من بره . اونوقت میشه ترکیب بهشتی 😁😻 و خدایا همه مریض ها رو شفا بده و خانواده ها مونو حفظ کن ❣️❣️❣️👨‍👩‍👧‍👧

والا بعضیا میگن ادامه داره بعضیا میگن فقط دهک یک تا سه ادامه داره برا بقیه دیگه نمیریزن

والا من دهک یک تا سه کسیو میشناسم که وضعشون خوبه و اصلا نیازی به کالا برگ نداره ولی دهک یک و سه هستن، بر چه اساسی اینجوری دهک بندی کردن نمیدونم

منم اینو شنیدمو زیر نویس خبر دیدم نوشته بود کالابرگ ادامه داره دیگه تا دهک چند نمیدونم

منم شبکه خبر دیدم گفت فقط دهک یک تا سه 

حالا ایشالا برا همه بدن

خواب نمی برد مرا ... یار نمی خرد مرا ... مرگ نمی برد مرا ... آه چه بی بها شدم

با اینکه به ما نمیدن ولی خداکنه همیشه بدن من که خیلی خوشحال میشم بقیه میگیرن

واقعا چقدر روح بزرگی دارین

امیدوارم خدا بهترین ها رو بهتون ببخشه

ادمهایی مثل شما رو میبینم حالم خوب میشه

آقا هستم

والا من دهک یک تا سه کسیو میشناسم که وضعشون خوبه و اصلا نیازی به کالا برگ نداره ولی دهک یک و سه هستن ...

آره اصلا مشخص نیس معیاراشون چیه 

ما هم فقط یه ماشین داریم دهک سه ایم

پدر شوهرم دو تا ماشین داره دو تا خونه دهک چهار 

خواب نمی برد مرا ... یار نمی خرد مرا ... مرگ نمی برد مرا ... آه چه بی بها شدم

آره اصلا مشخص نیس معیاراشون چیه ما هم فقط یه ماشین داریم دهک سه ایمپدر شوهرم دو تا ماشین داره دو تا ...

چجوری آخه؟ کسیو میشناسم که واقعا نیاز داره که بهش کالا برگ تعلق بگیره ولی دهک ۹ شده و بهش نمیدن، کسیم میشناسم که وضعشون خوبه اما دهک یک و سه هستن و کالا برگ میگیرن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز