2777
2789
عنوان

اگه شما

35 بازدید | 4 پست

یه شغل دولتی با استخدام رسمی داشته باشین و نزدیک ۱۰سال سابقه کار داشته باشین و کل این ده سال به انصراف فکرده باشین و به شدت از کارتون متنفر باشین  و الان کارد به استخونتون رسیده باشه تو اوضاع اقتصادی الان از کارتون انصراف میدیم

ضمنا متاهلم و یه بچه ۱۰ ماهه دارم و یه ماهه مرخصی زایمانم تموم شده و برگشتم سر کار

شوهرمم شغلش ازاده وصع مالیمون با حقوق من و شوهرم متوسطه و اگه من کار نکنم احتمالا خیلی تحت فشار مالی قرار بگیریم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگ بتونم برم سر ی کار دیگه یا شغلی واسه خودم دست و پا کنم آره استعفا میدماما اگ نتونم پس بی هیچ غر ز ...

راستش یکی دو سال دوس دارم بسکار بمونم و به پسرم برسم بعدش،دوباره لخونم واسه آزمون استخدامی برای یه جای دیگه

راستش یکی دو سال دوس دارم بسکار بمونم و به پسرم برسم بعدش،دوباره لخونم واسه آزمون استخدامی برای یه ج ...


هر جور صلاحته عزیزم 

جای پیشرفت هم داری چون سابقه کار داری

💗تلخ ک باشی،مگس دورت کمتره💅🧸

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز