2777
2789
عنوان

دلنوشته

11 بازدید | 0 پست

‌ اشتباهاتم را دوست دارم..

آن ها همان تصمیماتی هستند که خودم گرفته ام

و نتیجه اش را هر چه باشد می پذیرم

اشتباهاتم را گردن کسی نمی اندازم

می پذیرم که انسانم و اشتباه می کنم

نه فرشته ام و نه شیطان

و نه انسان کامل

تا زنده ام برای انتخاب راه درست فرصت است..

وقتی زمین میخورم ،بلند میشوم خود را می تکانم و ادامه می دهم

اشتباهاتم را دوست دارم….

آنها حباب شیشه ای غرورم را می شکنند

هر زمان به اشتباهاتم پی بردم بزرگتر شده ام


اشتباهاتم را دوست دارم…..

آنها گران ترین تجربه هایم هستند ،


چرا که برایشان هزینه گزافی پرداختم...


#پائولو_کوئیلو

#دلنوشته

https://t.me/chamegha

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ـــــ

marshal_ | 47 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز