kyaanaa مدیر استارتر عضویت: 1400/07/03 تعداد پست: 1446 عنوان رئیسم 44 بازدید | 2 پست بچه ها رئیسم به من نظر داره منم نمیخوام باهاش ارتباط بگیرم از اونور نیروها زنگ زدن که کی شروع بکار میکنیم میخوام همینو ازش بپرسم ولی نمیدونم چه پیامی بدم که هم سنگین باشه هم جوابمو بگیرم 1404/01/12 | 10:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
dokhtar_pofaki عضویت: 1401/11/15 تعداد پست: 9376 سلام سال نو مبارکاز چه تاریخی برگردیم شرکت همون 16 فروردین؟
kyaanaa مدیر استارتر عضویت: 1400/07/03 تعداد پست: 1446 سلام سال نو مبارکاز چه تاریخی برگردیم شرکت همون 16 فروردین؟ ایولللل