2777
2789

من پودر تیرامیسو رو از فروشگاه بصورت آماده تهیه میکنم.

بيسکوئيت مدل پتی بور و یدونه از این نسکافه های تکی هم تهیه میکنم.

آب جوش میزارم و پودر نسکافه رو توی یک لیوان آب جوش حل میکنم و بعد توی یخچال میزارم تا کاملا خنک خنک بشه ، 

بعد یه ظرف مستطیل شکلی شیشیه ای میارم و دونه دونه بیسکویت های پتی بور رو داخل اون نسکافه ای که آماده کرده بودم میزنم ، 

وقتی یک ردیف کامل بيسکوئيت آغشته به نسکافه رو چیدم ، پودر تیرامیسو رو با یک لیوان شیر خنک قاطی میکنم تا حالت کرمی پیدا کنه و بعد اون کرم به دست اومده رو روی بيسکوئيت ها میمالم. دوباره بيسکوئيت آغشته به نسکافه میچینم و دوباره روش کرم تیرامیسو رو میمالم ، 

انقد تکرار میکنم تا ظرف پر بشه و بعد میزارم داخل یخچال تا خنک تر بشه.

بی آب و تاب و توان،

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز