من خیلی معذرت میخوام اگه به خاطر کسلی و ناراحتیم نمیتونم طولانی و جامع راهنماییت کنم
اما داشتن خواستگار دلیل بر ازدواج نیست ازدواج خوب و درست عالییییه اما دلیلی بر به هر قیمتی ازدواج کردن نیست الزاما هرکی در خونه مارو زد قرار نیست جواب بله بگیره از ماکه
اول همه این و با خودت ببند که هول هولی تصمیم نگیری خودت بهتر شرایطی که داری و میخوای داشته باشی رو میتونی بسنجی ولی همسرت رو یه قدم عقب تر از چیزی که هست و نشون میده تصور کن ببین میتونی تحمل کنی یا نه
تا یه سنی بهتره اختلاف سنیتون کم باشه البته اون به خلقیات و روحیات و تیپ شخصیتی و... خیلی چیزای دیگه بستگی داره اما به عنوان یه دختر میدونم که شما دهه هشتادی ها اخلاقیاتتون با پسرای ۳۰ ساله و دهه هفتادی و انتظاراتشون خیلی متفاوته شاید تو دوستی نمود نکنه اما من دهه هفتادی با دوستای ۷۹ خیلییی اختلاف سلیقه و نگرش دارم دیگه چه برسه به پسرش اینارو صرفا البته ببخشید پراکنده هم هستن بهت میگم که فاکتورای بهتر و بیشتری برای انتخاب همسر داشته باشی چیزای که نوشته مدرک تحصیلی و ... تعیین کننده نیست به نظرم باید ببینی چقدر جنم داره روی حقوقت چقدر حساب باز کرده چقدر دهن بینه خانوادش چقدر نفوذ دارن روی تصمیماتش خودش چقدر لجاجت و یک دندگی داره و... ادم که جنم و حمایت صحیح داره زندگی باهاش از صفر شروع کردن نتیجه داره اما ادمی که جنم و ارزش و لیاقت و جنبه نداشته باشه فقط عمر حروم کردنه