2777
2789
عنوان

شوهر ادم

81 بازدید | 4 پست

ادم معمولی بودن خنده داره؟؟اخه هرکی میرسه میگه رحمت بکش که ادم معمولی و زندگی معمولی نداشته باشی..اره؟؟؟؟حالا معمولی باشیم مگه چیه؟؟حالا مثلا پوادار و معروف نباشه اما دستش به دهنش برسه و اندازه خودش داشته باشه..خنده داره؟

تو سیل مردمی که نمیدونن از زندگی چی میخوان نیفتین برای خودتون زندگی کنید نه برای حرف مردم، مطمئن باشید اینطوری خوشبختین، حرف مردم باد هواست فراموش نکنید اکثرا هم از روی حسادته 

سلام، متاهل، مهندس، دانشجوی دکتری، روانشناس نیستم، در حد تجربه و مطالعه ام مثل یه دوست خوب مشاوره میدم. لطفا اگر احساس کردید میتونم کمکتون کنم، فقط برای مشورت و همفکری درخواست دوستی بدهید نه هیچ چیز دیگه ای. ممنون

کی اینجوری گفته؟اتفتقا هرچی معمولی تر زندگی راحت تر....بخیل و حسود و چشم زن و...از زندگیتون دور میشه ما یه زندگی معمولی داشتیم یکم پیشرفت  مالی کردیم هزار نفر سنگ انداختن جلوی پای شوهرم تو کارش از حسادت و بخل تصمیم گرفتیم هرچی هم داشته باشیم یا نداشته باشیم ظاهر زندگیمون را معمولی بگیریم اینجوری ادما کمتر به پروپات میپیچن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز