2777
2789
عنوان

زن عمو

96 بازدید | 3 پست

عموی من تقریبا کمتر از 5 سال پیش زنشون فوت میکنه و جدیدا ازدواج کردن ایشون دو تا بچه دارن که هردوشون بالای 20 سال هستند و خونه پدر زندگی میکنند الان من واقعا نمیدونم وقتی میرم خونشون یا اونا میان باید زن جدیدشون رو زنعمو صدا کنم یا نه؟مخصوصا چون دخترعموهام هم هستن اصلا روم نمیشه ولی بازم از هر لحاظ که حساب کنید زنعموی من حساب میشن همون زنعمو صداشون کنم یا به اسم کوچیک صداشون کنم بهتره؟؟

زن عمو صداش کن

وطنم پاره ی تنم ،خدایا حافظ رهبر عزیزم (سید مجتبی)باش،(رهبر شهیدم ازاسمونها حواست به ما باشه)🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا حافظ دلاور مردان (سربازان)سرزمینم باش🇮🇷🇮🇷🇮🇷.گیجید هنوز فصل تردید گذشت ان قصه که گفتید و شنیدید گذشت، داعش به چراغ سبزتان هار شده از این همه خون چگونه خواهید گذشت!!؟؟ دیگه نمیخوام از مادر شوهر،خواهرشوهر ،جاری،زن داداش،از هیچکس غیبت کنم،حتی خانواده خودم،میترسم غیبت های اینجا هم تو نامه اعمالم إعمال بشه بدبخت بشم والا بخدا ،هر جا دیدید غیبت کردم بهم بگو خاک برسر باز که غیبت کردی،شاید آدم شدم 😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز