2777
2789
عنوان

تولدشه

198 بازدید | 9 پست

این ماه تولدشه کل سال منتطر بودم روز تولدش برسه تا اولین نفری باشم که بهش تبریک میگم 

یه متن بلند بالا براش نوشته بودم نگه‌داشته بودم روز تولدش بهش بفرستم خیلی ذوق داشتم حتی بیشتر از خودش 

حتی با اینکه تولدمو یادش رفته بود و حتی الانم نمیدونه تولدم کی هست ولی بازم واسم مهم نبود فقط دوست داشتم خوشحال بشه 

اما یه هفته پیش دعوا کردیم و دیگه از هم خبری نگرفتیم به جز یه بار که استوری شو رپیلای کردم سرد جواب داد 

مقصر دعوا جفت مون بودیم اون یه چیزی گفت من دلم شکست من یه چیزی گفتم اون دلش شکست خیلی عذاب وجدان دارم کاش لال میشدم اون شب بعدش یه بارم خبری ازش نشد 

یادمه برای تولد رفیق اش استوری گذاشت تبریک گفت 

حتی موتور شو عوض کرد استوری گذاشت تولدت مبارک عشق آهنی اما تولد منو یادش نبود 


الان نمی‌دونم چیکار کنم بهش تبریک بگم؟ اخه ما خیلیییی دعوا و کات کردیم این دعوامون خیلی مزخرف و بچگانه بود نمی‌دونم چی کنم

تولد پارسال اش ام قهر بودیم مقصر اون بود و اما من پیش قدم شدم تهش ام دوباره دعوا شد


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا انقد آویزون طرفی؟؟

چرا نمیخای بفهمی واسش مهم نیستی عزیزم 

اگ واسش مهم بودی تولدتو یادش میموند 

جدا از این ها ظاهرا فقط شما پیش قدم میشی واسه آشتی 

دندون لق رو بنداز دور بابا 

احمق بودن با ساده بودن فرق داره !

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز