2777
2789
عنوان

چرا من نه..‌😭😭😭😭😭

467 بازدید | 30 پست

توی این دوماهذپنج روزه که اومدم نی نی سایت خیلی ها همراه با من عوض شدند یا قبلا عوض بودن در حال اقدام مشکلشون هم مثل من بود...الان از بین پنج نفر نردیک..سه نفرشون باردار شدن با توجه به اینکه پنج شش ماه بود یا دوماه بود اقدام می‌کردن..

یعنی میشه منم بیام اینجا بگم باردارم بخدا فشار روحی خیلی روم زیاده...


 تیکر تولد یک سالگی .....من فرزندم را به بی بدیل ترین حالت ممکن دوست دارم..آنگاه که نومیدی بر جانت پنجه افکنده و رها نمی‌شوی، به من امیدوار باش_ زمر/53

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی زود خسته شدی من تقریبا دوسال منتظر بودم ولی انشاالله شماتا عید باردار بشید

😒میگن زندگی زیباست😵😕اما کجاش نمیدونم  😏 😐😐😐خواهشا اسم تغییرات هورمونیتونو عشق نذارید😒😏باتچکر🙏🙏 

خیلیا هم هستن بیست سال اقدام اما حامله نشدن برا 8 ماه ناشکری نکن 

ضمنا بعد یکسال تازه پزشکا عنوان میکنن دنبال درمان باشی یعنی نابارور به حساب نمیای 

همه اینا بستگی به سن هم داره اگه کم سن باشی میگن صبر کن

اگه متولد ۷۶ هستی باید بگم خیلی ناامیدی و سنی نداری

بقیه جای مادربزرگتن هنوز شوهر نکردن اونوقت برا بچه دارشدن انقد عجله داری و ناامید هم شدی

من یه دختر شاد و پر از انرژی مثبتم...من پر از عشقم...من رویاهای قشنگ زیادی دارم که به همشون میرسم... خدایا شکرت❤  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز