2777
2789

اگه چوب دارچین نداشتی یک ربع قبل اینکه خورشت رو از رو شعله برداری نصف قاشق چایخوری پودر دارچین رو تو نصف قاشق روغن مایع داااغ تفت بده بریز رو خورشتت

مثل قیمه نذری خوش عطر میشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیدم دستوری ک برای چلوگوشت گرفتم خیلی خوب شد غذاج...گفتم قیمه رو هم بپرسم

دستور چلو گوشت چي بوده؟ منم خيلي دوست دارم بدونم

جهان سوم جایی است که درآمد یک دعا نویس بیشتر از یک برنامه نویس است
دستور چلو گوشت چي بوده؟ منم خيلي دوست دارم بدونم

اول پیاز رو خلالی کردم و گذاشتم طلایی بشه

گوشت ها رو اضافه کردم کمی تفت دادم و بعد ادویه زردچوبه وکمی فلفل سیاه ودارچین...با1لیوان ونیم آب...تانیم ساعت اخرم زغفرون و کمی آبلیمو...


🌹اللّهم صل علی محمّد و آل محمّد🌹
اول پیاز رو خلالی کردم و گذاشتم طلایی بشه گوشت ها رو اضافه کردم کمی تفت دادم و بعد ادویه زردچوبه وک ...

البته1لیوان کافیه

🌹اللّهم صل علی محمّد و آل محمّد🌹
خب شاید سلیقه ایه البته توجه کن که حتما باید چوب باشه نه پودر  واینکه چوبش رو یه کم با پیاز داغ ...

قطعا سلیقه ایه. من امتحانش کردم ولی طاخرا تایید نشد

میگوند:چون میگذرد غمی نیست.....ولی من میگمممم:««تا بگذرد درد کمی نیست،عمرمو جوونیم است که هدر میرود پس چطور غمی نیست؟»»😞😞😩😩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792