2777
2789
عنوان

Niniyar

| مشاهده متن کامل بحث + 406 بازدید | 44 پست
به چندتا از کاربرا توهین کردخواستم بگمش چه خبرشهو چرا همچین میکنه

بعیدم نیست زن نما باشه و از گول زدن دخترای ساده و کم سن استفاده ببره والا

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

بعیدم نیست زن نما باشه و از گول زدن دخترای ساده و کم سن استفاده ببره والا

نمیدونم شایدم

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@niniyar کاربری که به من گفت خراب و به پدر مادرم توهین کرد تعلیق نمیشه؟؟اسکرینم گرفتم ازش مردم رو تش ...

@niniyar

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

@niniyar

اسکرین بذارین ولی حتما باید گزارش هم زده باشین تا بشه رسیدگی کرد با اسکرین نمیشه رسیدگی کرد

تعطیلات رسمی حذف تاپیک نداریم برای حذف تاپیک اصلا تگ نکنید ، ساعت حذف تاپیک 10:30 الی 12 و 14 الی 15 شنبه دوشنبه چهارشنبه یک لینک ارسال نمایید خصوصی تنها اکانت رسمی نی نی یار در نی نی سایت

اسکرین بذارین ولی حتما باید گزارش هم زده باشین تا بشه رسیدگی کرد با اسکرین نمیشه رسیدگی کرد

گزارش زدم ولی تا گزارش زدم تاپیک ترکید نمیدونم ثبت شد یا نه

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

اسکرین بذارین ولی حتما باید گزارش هم زده باشین تا بشه رسیدگی کرد با اسکرین نمیشه رسیدگی کرد

برای من اسکرین فرستاده نمیشد گفتم بفرستن ممنون میشم تایید کنید خودتون


من نه روی حرفم با اون خانم بود نه ریپلای کردم اصلا اونو ولی از اول تاپیک شروع کرد فحاشی و توهین کردن به هموون هرچی میگفتم ریپلای نکن مگر ول میکرد از الفاظ و ایموجی های بد استفاده میکرد مجبور شدم جوابشو بدم شاید ریپلای نکنه ولی مدام فحش میداد چرا شما رو تگکردم :/

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792