سلام این تایپیکو زدم که تجربه شخصیمو بگم برای دخترهایی که با مردی آشنا شدن که قبلا ازدواج کرده
و فکر میکنن دوست داشتنه که مهمه
و نه چیز دیگه
لطفا قضاوت نکنید چون منم هرگز فکر نمیکردم که چنین اتفاقاتی تو زندگیم بیافته
نه بی سوادم نه بی خواستگار بودم
من فقط تحت تاثیر احساساتم قرار گرفتم😭