2777
2789
عنوان

تلافی

573 بازدید | 44 پست

سلام دوستان من تازه به جمعتون اومدم البته فک کنم۵سالی خواننده خاموش بودم.یکم ازخودم براتون بگم مادردوتابچم خیلی سختی کشیدم واذیت شدم وتنهام...امروزخواهرشوهرم زایمان کرده هیچکس بمن نگفته بودتاشوهرم که بیرون بودزنگ زدوگفت که اگه دوس داری بهش زنگ بزن الانم اصلادوس ندارم بهش بزنگم آخه اون هیچوقت بمن تبریک نگفت بنظرتون بهش زنگ بزنم یامثل خودشون رفتارکنم؟

فروش ارده-شیره وعسل طبیعی هرکی میخواد آدرس میدم خودتون تست کنیدوبخرید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


زنگ بزنی خوبه اما من بودم اصلا نمیزدم😑

در تاریخ ۹۹/۹/۹  بهترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد و در تاریخ ۹۹/۹/۲۸ او خیلی پشیمان خواهد شد و برایم‌زاااار خواهد زد ولی من انقدر شاد خواهم بود که اورا ذره ای هم نخواهم‌خواست!

هیچوقت مثل خودشون نبودم شکرخدایه شوهری دارم که خیلی منطقیه درکم میکنه ولی نمیخوام ازش خجالتم بکشم یادم که میفته خواهرشوهرم نه زنگ زدنه خونم عیادت اومدناراحتم میکنه تاالان هرچقدبهشون خوبی کردم فکرمیکنن واقعاخوبن

فروش ارده-شیره وعسل طبیعی هرکی میخواد آدرس میدم خودتون تست کنیدوبخرید

اگه ادمیه که شرمنده میشه ومیفهنه داری خوبی میکنی بزنگ ولی اگه نفهمه وکارای قبلیشو میدونی ادامه میده نزن

گفتم ببینمت شاید که ازسرم دیووانگی رود.......زان دم که دیدمت دیووانه ترشدم دیووانه ترشدم  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز