2777
2789
عنوان

زندگی جمعی

97 بازدید | 14 پست

با بچه های اتاقم(خوابگاه) سر یه مسئله ای که‌تا حد زیادی حق با منه ناراحت و سرسنگین شدم و اونام به روی خودشون نمیارن دیگه

بعد همه‌شون با من‌رفتار بدی دارن

من آدم زودرنجیم و این قضیه داره خیلی اذیتم میکنه


با افتخار دختر ایرانم...💚

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ب سرپرست خوابگاه بگو اتاقتو عوض کنهاگه نشد صبرکن تا ترم جدید

ما اوکی بودیم باهم خیلی

من سر یه موضوع دلخور بودم انتظار داشتم بیان از دلم در بیارن لااقل

با افتخار دختر ایرانم...💚
ما اوکی بودیم باهم خیلیمن سر یه موضوع دلخور بودم انتظار داشتم بیان از دلم در بیارن لااقل

وقتی ب روی خودشون نمیارن یعنی ناراحتیت واسشون مهم نیست

عزیزِ روزهای رفته تو کجایی؟🖤🥀                           

وقتی ب روی خودشون نمیارن یعنی ناراحتیت واسشون مهم نیست

آره همینطوره 

میگم من زودرنجم رو تختم دارم اشک میریزم

اینجور مواقع آدم میفهمه هیچکس خانواده‌ش نمیشه

با افتخار دختر ایرانم...💚
آره همینطوره میگم من زودرنجم رو تختم دارم اشک میریزماینجور مواقع آدم میفهمه هیچکس خانواده‌ش نمیشه

گریه نکن 

زندگی خوابگاهی همینه سعی کن زیاد صمیمی نشی

عزیزِ روزهای رفته تو کجایی؟🖤🥀                           

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز