بنظرم که اگر تا الان خیلی محکم و قاطع نبودید از الان به بعد محکم و قاطع باشید و کمی هم از میزان دوستانه بودن کم کمید. چون جایگاه مدیریت واقعا کنترل احساسات و رفتارها رو میطلبه.. باید یجوری رفتار کنید که مراتب بالا به پایین رو متوجه بشن و از طرفی هم خدایی نکرده باعث تخریب شخصیت کسی نشید
الان هم فکر میکنم با جفتشون جدا جدا یه جلسه بزارید و مسائل رو باهاشون مطرح کنید و بگید دوست ندارید جلوی بقیه و یا همسرشون این موارد رو مطرح کنید برای همین یک بار میگید که تکلیف مشخص باشه
آخر جلسه هم بگید که همه موارد رو گفتید و اگر رعایت نکنن ناچارید که طور دیگه ای رفتار کنید یا عذرشون رو بخوایید
در کل نکته مهم که همه باید تو محل کار متوجهش باشن اینه که.. روابط کاری از روابط دوستانه جدا.. هر کدوم سرجای خودش و به موقع خودش