2777
2789
عنوان

ازازیل

2687 بازدید | 13 پست

خانما سریال ازازیل رو میبینید؟

سریالش قشنگه

فک کنم راجبه عرفان حلقه است

یجورایی توش اجنه و شیطان هم داره

فک کنم شوکا بخاطر این همش هنزفری تو گوشش که صدای اجنه رو نشنوه.چون قبلا عضو حلقه بود

اینا حدسیات منه

شما چی میگین؟

خدایا شکرت. بچه هام همه زندگی و امید منو باباشونه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من قسمت اولش رو دیدم‌ خیلی گیج شدم و خوشم نیومد حقیقتا. 

جو سریال پر از انرژی منفیه و من اصلا دوست ندارم اینجور ژانر هارو.

 کاش میدونستم آخرین‌ غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️

من قسمت اولش رو دیدم‌ خیلی گیج شدم و خوشم نیومد حقیقتا. جو سریال پر از انرژی منفیه و من اصلا دوست ند ...

قسمت دوم بهتره

آره یکم فیلمش تاریکه انگار

خدایا شکرت. بچه هام همه زندگی و امید منو باباشونه

حدس می‌زنم قسمت دوم رو نگاه کنید یکم شیطانیه انگار فیلم

اره، از قسمت اولش هم مشخص بود، موقعی ک دختره گفت صبح گلام سالم بودن الان زرد شدن. 

زندگیم یهو عوض شد، خیلی یهو.  

اره، از قسمت اولش هم مشخص بود، موقعی ک دختره گفت صبح گلام سالم بودن الان زرد شدن.

من فکنم پریناز ایزدیار خودشم آدم بدیه

شوهرش که خیلی مشکوکه

خدایا شکرت. بچه هام همه زندگی و امید منو باباشونه

عزیزم من نتونستم ببینم اون قسمت ک خانمه بچه کوچولو داشت بعدش خانمه رو کشتن؟!

نشون نداده

تو روبیکا گذاشتن فیلم رو

خدایا شکرت. بچه هام همه زندگی و امید منو باباشونه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز