2777
2789
عنوان

حس شیشم

77 بازدید | 15 پست

چه جوری میفهمید ک حس شیشم قوی دارید 

من خودم مثلا چیزی گم میشه حسم بهم میگه ک کجاس 

مثلا یه مورد من خونه خودم بودم بعد گوشواره های طلای خواهرم گم شده بود تو خونشون بعد مامانم زنگ زد بهم گفت گمشده تو نمیدونی کجاس یه دفعه به دلم افتاد ک تو اتاقشونه 

به مامانم گفتم تو اتاق طبقه دومه مامانم قطع کرد و دوباره موقعی ک پیدا کرد زنگ زد ده دیقه بیشترم نشد و گفت اره تو اتاق تو کمد بوده

عزیزم بهم میگی کی پیام میده؟

من هم روزگاری فکر می‌کردم عشق همه چیز را حل می‌کند.بعدها فهمیدم عشق به احترام بند است.احترام به شعور، به شخصیت، به محبت، به زمان و به علاقه‌مندی‌های کسی که دوستش داری؛عشق بدون احترام شاید ایجاد شود، اما دوام نمی‌آورد.هرگاه دلتون شکست، خدارو شکر کنید.خدا بهای دل‌های شکسته رو می‌پردازه؛ اینجا بود که خدا به بندهٔ دل‌شکسته‌اش فرمود: "أَنَا عنْدَقُلُوب الْمُنْكَسِرَةِ"  یعنی من نزد قلب‌های شکسته‌ام!                اگه پروفایلمو دیدی با دل پاکت برام صلوات بفرست مهربانم😘😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو همین هفته یه پیام کوتاه ک سر صحبت باز بشه

مرسی عشقم... بنظرت جواب بدم. خیلی ازش دلخورم

من هم روزگاری فکر می‌کردم عشق همه چیز را حل می‌کند.بعدها فهمیدم عشق به احترام بند است.احترام به شعور، به شخصیت، به محبت، به زمان و به علاقه‌مندی‌های کسی که دوستش داری؛عشق بدون احترام شاید ایجاد شود، اما دوام نمی‌آورد.هرگاه دلتون شکست، خدارو شکر کنید.خدا بهای دل‌های شکسته رو می‌پردازه؛ اینجا بود که خدا به بندهٔ دل‌شکسته‌اش فرمود: "أَنَا عنْدَقُلُوب الْمُنْكَسِرَةِ"  یعنی من نزد قلب‌های شکسته‌ام!                اگه پروفایلمو دیدی با دل پاکت برام صلوات بفرست مهربانم😘😍
تو همین هفته یه پیام کوتاه ک سر صحبت باز بشه

دوسم داره؟

من هم روزگاری فکر می‌کردم عشق همه چیز را حل می‌کند.بعدها فهمیدم عشق به احترام بند است.احترام به شعور، به شخصیت، به محبت، به زمان و به علاقه‌مندی‌های کسی که دوستش داری؛عشق بدون احترام شاید ایجاد شود، اما دوام نمی‌آورد.هرگاه دلتون شکست، خدارو شکر کنید.خدا بهای دل‌های شکسته رو می‌پردازه؛ اینجا بود که خدا به بندهٔ دل‌شکسته‌اش فرمود: "أَنَا عنْدَقُلُوب الْمُنْكَسِرَةِ"  یعنی من نزد قلب‌های شکسته‌ام!                اگه پروفایلمو دیدی با دل پاکت برام صلوات بفرست مهربانم😘😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رابطه بعدی

a2025m | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز