2789
عنوان

بتا😭

117 بازدید | 6 پست

وای خدای من 

سه روز از پریودم گذشته بتادادم مثبته😭دوتا پسر کوچیک دارررم 




خداااااااایا قربون حکمتت سومی رو میخواستم اما ن حالا 




چیکار کنم 




ن دلم میاد سقط کنم 

ن دلم میاد نگه دارم 



شرایطم سخته

کارمند

دوتا یچه کوچیک😭دعا کنین برام که دوروز بعد مجدد میدم بالا نرفته باشه بتام 




ایبوپروفن خوردم

ناپروکسن خوردم

دیکلوفناک استفاده کردم

کتورولاکت استفاده کردم صد در صد ناقص میشه



از استرس بدنم یخه

برا سلامتی پسرام و نی نی تو دلیم یه صلوات بفرس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قربون خدا و حکمتش من منتظر بچم و بهم نمیده فعلا ولی شما...

امیدوارم خیر باشه هرچی صلاحتخ

میشه برام ی صلوات بفرسین منم مامان شم؟امشب بی بی چکم مثبت شد و انگار تموم دنیارو گرفتم ب طف امم رضا جااانم دعا کنید ازمایشمم مثبت شه 

قربون خدا و حکمتش من منتظر بچم و بهم نمیده فعلا ولی شما...امیدوارم خیر باشه هرچی صلاحتخ

دقیقاا همین جمله رو منم ب خدا گفتم

برا سلامتی پسرام و نی نی تو دلیم یه صلوات بفرس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز