2777
2789
عنوان

اقدام

135 بازدید | 10 پست

سلام

من میخام بعد از عید اقدام کنم

ولی خیلی استرس دارم

انگار بارداری اولم به این چیرا فک نمیکردم

آلان همش استرس دارم بچه سالم باشه

وااای نه ماهه

وای زایمان رو بگو

وای بعدش چی

دوتا بچه


طبیعیه؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم ماه اولع اقدام کردم برا بچه دوم پسرم سه سالشه عاشق همبازیه ولی نمیدونم تصمیمم درسته یا نه

منم بچم همش میگ من دلم خواهر میخاد زودتر 


دخترم ۴ سال و نیمه

وای کلا این استرسه باعث میشه هی بگم نمیتونم

دوباره به بچم نگا میکنم ک میبینه همه فامیل خواهر برادر دارن فقط اون تنهاس میگم بیارم

منم بچم همش میگ من دلم خواهر میخاد زودتر دخترم ۴ سال و نیمهوای کلا این استرسه باعث میشه هی بگم نمیتو ...

دقیقا منم فقط بخاطر پسرم مصمم شدم هعی میبینم تنهاس برا بازی محتاج این و اونه دلم براش میسوزه 

منم ماه اولع اقدام کردم برا بچه دوم پسرم سه سالشه عاشق همبازیه ولی نمیدونم تصمیمم درسته یا نه

بهترین تصمیم روگرفتی

دختر نازم تو ۳۰ هفتگی پرکشیده لطفا برای دلم ی صلوات بفرستین منم براتون صلوات میفرستم ... انشاالله ک همیشه دل خوش باشین. ۱۶.۵.۱۴۰۳ . *** باز بعد ۸ ماه اقدام کردم و با اولین بار حامله شدم بلخره دخترم ۱۴۰۴/۱۰/۴ اومد توی بغلم** مهرسای من فرشته اسمونی شد. یسنای من فرشته زمینی دور وجودش،بگردم انشاالله قسمتت تک تک چشم انتظارا

من دخترام پشت سرهم شدن اصلا عین خیالم نبود 

ولی الان متاسفانه این حسی که شما دارید رو. دارم چقدر به سقط شدن فکرمیکنم😥

خدایی که دغدغه ی ازدست دادنت راندارم؛ دوستت دارم💚

چس بگم از بس مریضیا زیادرشده حست طبیعیه

دختر نازم تو ۳۰ هفتگی پرکشیده لطفا برای دلم ی صلوات بفرستین منم براتون صلوات میفرستم ... انشاالله ک همیشه دل خوش باشین. ۱۶.۵.۱۴۰۳ . *** باز بعد ۸ ماه اقدام کردم و با اولین بار حامله شدم بلخره دخترم ۱۴۰۴/۱۰/۴ اومد توی بغلم** مهرسای من فرشته اسمونی شد. یسنای من فرشته زمینی دور وجودش،بگردم انشاالله قسمتت تک تک چشم انتظارا

منی که پسرم سه سالش هست باز استرس داشتم سر پسرم مطمئنم بودم فقط ذوق داشتم ولی الان هزار تا فکر

ان شاءالله که خیره همراه باسلامتی❤

خدایی که دغدغه ی ازدست دادنت راندارم؛ دوستت دارم💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز