سلام بچه ها من یه بسته سفارش دادم از تهران میفرستن کرج بعد همون دقیقه باز کرج برگشت میزنه به تهران یک هفته کامله دارن اینکارو میکنن میخوام زنگ بزنم شکایت کنم به نظرتون به ۱۹۳ زنگ بزنم بهتر پیگیری میکنن یا تو سایت اداره پست ثبت شکایت کنم؟؟؟
به نظر من توی سایت ثبت شکایت کن،طبق تجربه ام ،و شاید ایرادو نقصی وجود داره مثلا در مورد آدرس گیرنده ...
اخه اگه ایرادی هم باشه فرستنده گردن نمیگیره میگه به من ربطی نداره جالبش میدونی کجاست یاعت مثال دو بیست دقیقه میاد وارد اداره پست کرج میشه بعد دقیقا همون دو بیست دقیقه هم برگشت میخوره تهران نه یک دقیقه اینور تر میشه نه اونور تر