2777
2789

سلام بچه ها من یه بسته سفارش دادم از تهران میفرستن کرج بعد همون دقیقه باز کرج برگشت میزنه به تهران یک هفته کامله دارن اینکارو میکنن میخوام زنگ بزنم شکایت کنم به نظرتون به ۱۹۳ زنگ بزنم بهتر پیگیری میکنن یا تو سایت اداره پست ثبت شکایت کنم؟؟؟

ببین من یه پیشنهاد بهت بدم؟ خودم وقتی انجامش دادم توی زندگیم معجزه کرد.

قبل از هر تصمیمی چند دقیقه وقت بزار و برو کاملاً رایگان تست روانشناسی DMB مادران رو بزن. از جواب تست سوپرایز می شی، کلی از مشکلاتت می فهمی و راه حل می گیری.

تازه بعدش بازم بدون هیچ هزینه ای می تونی از مشاوره تلفنی با متخصص استفاده کنی و راهنمایی بگیری.

لینک 100% رایگان تست DMB

شاید ادرست  که رو بسته ثبت شده مشخص نیست یا خوب چاپ نشده

منو پسرم شما همه😍😘 مادر از مرگ نمیترسد...تنها نگرانی یک مادر این است که فرزندش را در دنیایی تنها بگذارد که هیچکس مانند او دوستش نخواهد داشت.
واقعا به نتیجه ای رسیدید یا الکیه؟

توی سایت پست هم رسیدگی نکنن توی سایت تنظیم مقررات شکایت میکنی از پست حالشون رو میارن سرجاش. منم با پست مشکل داشتم گفتن برو هرجا میخوای بگو. منم از تنظیم مقررات شکایت کردم بعد از پست خودشون زنگ زدن رضایت گرفتن 

به نظر من توی سایت ثبت شکایت کن،طبق تجربه ام ،و شاید ایرادو نقصی وجود داره مثلا در مورد آدرس گیرنده ...

اخه اگه ایرادی هم باشه فرستنده گردن نمیگیره میگه به من ربطی نداره جالبش میدونی کجاست یاعت مثال دو بیست دقیقه میاد وارد اداره پست کرج میشه بعد دقیقا همون دو بیست دقیقه هم برگشت میخوره تهران نه یک دقیقه اینور تر میشه نه اونور تر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

همه جواب بدین

fa_timaa | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز