2789
عنوان

عايا؟

182 بازدید | 15 پست

دوستاي عزيزم ي سوال دارمً، من الان ٤ ساله دارمً قرص ال دي ميخورم با خاطر مشكل هورموني كه دارمً و بدون اون پري نميشم، تقريبا يك ماه پيش ي غلطايي كردمً عذر ميخوام 😬( تقريبا دو هفته مونده به پري)  طبق تاريخ قرص  پري شدم و خَيلي معمولي مثل هميشه و الان ١٤ روز مونده به پري بعديم، بيبي چك هم زدم ديروز و منفي بودً، امكانش هست باردار باشم؟ درد زيادي دارمً زير دلم  

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ی غلطایی کردم چیه عزیزم، مالته اختیارشو داری ☺️☺️

استرس بیخود نگیر حامله نیستی گلم

     قربون دستت جانماز مارم آب بکش ... اگه چیزی از تفکرات و سبک زندگی من (نه اعتقاداتم) برات عجیب میاد یادت باشه این زندگی منه لزومی نداره قبولش کنی ، قضاوتش کنی ، مسخره اش کنی اما میتونی مخالفش باشی و با نهایت انسانیت از کنارش بگذری
از امور دنیای زودگذر دست بکش بشتاب به سوی نماز بشتاب به سوی خوشبختی حقیقی ...التماس دعا💐

قضاوت نکنیم

     قربون دستت جانماز مارم آب بکش ... اگه چیزی از تفکرات و سبک زندگی من (نه اعتقاداتم) برات عجیب میاد یادت باشه این زندگی منه لزومی نداره قبولش کنی ، قضاوتش کنی ، مسخره اش کنی اما میتونی مخالفش باشی و با نهایت انسانیت از کنارش بگذری
ی غلطایی کردم چیه عزیزم، مالته اختیارشو داری ☺️☺️ استرس بیخود نگیر حامله نیستی گلم

😬😬 ممنونم عزيزم خدا كنه الان اصلا شرايطشو ندارم با حاليكه يكم وسوسه شدم جديدا 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز