2789
عنوان

كاش

210 بازدید | 38 پست

كاش ني ني سايت طوري طراحي ميشد كه فعاليت اعضاي خانم و اقا از هم جدا بود 

مثلاً موضوعات خانم ها رو فقط خانوم ها و موضوعات اقايان رو فقط اقايان ميتونستن مشاهده كنن و پاسخ بدن

اينطوري ما خانوما كمتر اذيت ميشديم يا معذب ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه میشد که عالی بود ولی خب غیرممکنه بشه همچین کاری کرد



مثلاً تو فرم عضويت به محض انتخاب جنسيت ديگه منتقل ميكرد اقايان رو سمت موضوعات قابل نمايش واسه اقايان

خانم ها هم خب همينجور

ن بابا اینجا پر از اقاس...باید هی همشم هواسمون ب حرفامون باشه ..تو سایتم ازادی نداریم از دست اقایون...

من خانه ام را پر از رنگ میکنم...پر از عطر زندگی...نان گرم میکنم ...گل میخرم و شعر مینویسم...و باور دارم کلام فروغ را که زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی .... .

خوب اونجور فضایی میشه تل گرامم.سایت اینجا نه هر سایتی قابل مشاهده برا همه هست.این تفکیک جنسیتی و حساسیت بی مورده.درست هر بحثیو نباید مردا شرکت کنن اما خیلی چیزا رو بدونن بد نیست.

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

ن بابا اینجا پر از اقاس...باید هی همشم هواسمون ب حرفامون باشه ..تو سایتم ازادی نداریم از دست اقایون. ...



اره چندباري ديدم  تو تايپ كردن چقد بقيه اذيت بودن

اصلاً خيلي از سوالات مربوط به زنان و زايمانه سخته گفتنشون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز