djeibeijcek مدیر استارتر عضویت: 1402/10/21 تعداد پست: 1854 عنوان وکالت 54 بازدید | 4 پست کسی هست دانشجو یا وکیل باشه؟تازه آزمون هم قبوله 1403/09/24 | 22:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
djeibeijcek مدیر استارتر عضویت: 1402/10/21 تعداد پست: 1854 نه ولی دوست دارم منم عاشقشمممم ولی میگن سخته
هدی۲۳ عضویت: 1403/09/13 تعداد پست: 6765 منم عاشقشمممم ولی میگن سخته بیین فقط با دو تا درس پاس کردن نمیشه از پسش بر اومد باید مهارتایی فردیتو ببری بالا
djeibeijcek مدیر استارتر عضویت: 1402/10/21 تعداد پست: 1854 بیین فقط با دو تا درس پاس کردن نمیشه از پسش بر اومد باید مهارتایی فردیتو ببری بالا گور پدر این چیزا باید درسارو کامل بفهمی اول آزمون قبول بشی بعدش بفکر مهارت وکالت باشیم