2777
2789
عنوان

خياطي

187 بازدید | 9 پست

سلام به همگي، من ي پارچه خريدم كه پالتو بدوزم، روي استينش سه تا برش دادم كه نوار رنگي بدم، حالا مشكل اينه كه پارچه خَيلي تار و پودش باز ميشه و تقريبا تمام اضافه درزي كه گذاشتم از بين رفته و خَيلي لب به لب ميشه دوختش، پارچه هم ندارم اضافه كه دوباره ببرم و نميخوام بخرم، به نظرتون با سر دوز مشكلش حل ميشه؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایکاش قبلش لایی پارچه ای میزدی کلا سفتش میکرد 

الان نمیتونی لایی بزنی چون اصلا احتمال داره یهو موقع اتو کردن کوچیک بشه 

فقط سریع سردوزش کن 

گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند شاید چون آرزوهایم بلندند ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید : امیدی هست ؛ چون خدایی هست آری ، و چه زیبا نوشته بود همواره با خود تکرار میکنم، امیدی هست ؛ چون خدایی هست خدا

منم دوتا پالتویی گرفتم یکیش جنسش عالی یکیش معمولی همش نخاش وا میره 

تو پالتو بیرونیا قسمت بالاتنه رو لایی فرانسوی میزنن کاملا سفت وایسته

گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند شاید چون آرزوهایم بلندند ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید : امیدی هست ؛ چون خدایی هست آری ، و چه زیبا نوشته بود همواره با خود تکرار میکنم، امیدی هست ؛ چون خدایی هست خدا

ممنونم از همه، به زور دوختم ولي با حاليكه نزديكً ٤ سانت اضافه تر از الگو گرفته بودمً تنگ شد 😬😬😬😬 نبايد برش ميدادم روي استين پيش به سوي گاندي ولي حتما لايي ميدم  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز