دخترا اگر استاد دانشگاهتون مثلا چندسال پیش استادتون بوده و دوستاتون که باشما دوستن همشون دانشجوش بودن خودشم جوون باشه فالوتون کرده ولی اصلا با شما رابطه صمیمی نداشته که فرض کنید رفاقتی و ایناس شخصیتشم کلا فاز یه کم مغروره چون میخواد اون حالت استاد دانشجو حفظ بشه اخلاق لاس زدن با دانشجوام نداره حریم حفظ میکرده. فالوتون کرده و یک مدت طولانی از بین تمام استوریاتون فقط هدفمند تنها محتوایی که لایک میکنه عکستونه ولی اصلا صمیمی نیستید کلا که رو احترام لایک کنه من همین حرکتشم با توجه به شناختی که ازش دارم برام عجیبه. بنظرتون با توجه به اینکه استاد و دانشجوعه رابطتون ممکنه نظری داشته باشه ولی نخواد به عنوان استاد ریپلای کنه یا پیامی بده ؟ مثلا بگه خودمو کوچیک نکنم اون اگر اوکی باشه خودش نخ میده .چون پسرا خوششون بیاد پیام میدن من واسه نسبتی که داره به این فک کردم.