2777
2789
عنوان

برادرم

209 بازدید | 13 پست

اگه ازدست برادراتون یه کوچولو دلگیرباشین مثلاً بخاطر اینکه پشت اون یکی خواهرتونو گرفته باشه درنبودشما..اومده باشین شهرشون زنگ میزنین برین خونشون؟اگه بزنگم خیلی خوشحال میشه ولی من ناراحتم ازش دلم صاف نمیشه.

بیخیال دنیا دوروزه اگه با برادر خواهرم رفت وآمد نکنیم که بچه هامون دق میکنن

دوستای گلم کار من دوخت نظم دهنده کشو و کمد و آشپزخونه و ... هست .خوشحالم کن با عضو شدنت تو گروهم.آیدی روبیکام@organayzermahdokht

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من چون خیلی برادرمو دوست دارم نادیده میگیرم و زنگ میزنم ولی یه توضیح میدم براش

کاربری دس دو نفره من و مامانم                                   تو نباشی همه زندگی سر و ته وارونه واااارهههه                     میشه برا سلامتی داداشم صلوات بفرستین؟ میشه دعا کنید زود خوبش بشه؟❤🙏🏻
دلخورم ازش منم کینه ایم بشدت

من جای تو باشم ناراحتیمو میذارم کنار و بهش زنگ میزنم دو روز دنیا از کسی کینه نداشته باشیم بهتره.برو و دلتو صاف کن باهاش بذار گذشتت به کینت غلبه کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز