2777
2789

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنین من مشکل واژینیسموس دارم و رابطه هامون همیشه با همسرم سطحی بوده .

ماه پیش یه رابطه سطحی دیگه داشتیم که منی روی قسمت بیرونی واژنم ریخته شد و من نشستم وچندساعتی خوابم برده بود.

الان ۱۰ روزه از وقت پریودم گذشته و تقریبا سه چهارسالی بود پریودام خیلی منظم بودن .حدودای ۶.۷ سال پیش سابقه ی تخمدان پلی کیستیک داشتم که بعدش دکتر گفت برطرف شده.

بنظرتون جای نگرانی داره برای بارداری؟اصلا شرایطشو نداریم


سلام دوستان لطفا راهنمایی کنین من مشکل واژینیسموس دارم و رابطه هامون همیشه با همسرم سطحی بوده .

ماه پیش یه رابطه سطحی دیگه داشتیم که منی روی قسمت بیرونی واژنم ریخته شد و من نشستم وچندساعتی خوابم برده بود.

الان ۱۰ روزه از وقت پریودم گذشته و تقریبا سه چهارسالی بود پریودام خیلی منظم بودن .حدودای ۶.۷ سال پیش سابقه ی تخمدان پلی کیستیک داشتم که بعدش دکتر گفت برطرف شده.

بنظرتون جای نگرانی داره برای بارداری؟اصلا شرایطشو نداریم


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش