2777
2789
عنوان

گلوریا

126 بازدید | 11 پست

توروخدا کسی تجربه استفاده داشته؟

سفارش دادم نمی‌دونم ولی چجوریه

خدایا شکرت بخاطر وجود همسرم ....امروز۱۴۰۲/۲/۱۴فهمیدم تو دلی دارم خدایا به خودت میسپارمش....میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قرص اصلا مصرف نکن

دو ماه تلاش کنی ۱۰ - ۱۲ کیلو به راحتی بدون مریض شدن کم می‌کنی 😁 

من خودم رژیم گرفتم راحت کم شد

« اگه این امضا رو خوندی میشه برام یه صلوات هدیه کنی ؟» 🌷

آره خیلی خوبه.۳سال پیش استفاده کردم .الان دوباره دنبالشم اگه مثل اون موقع خوبشو‌ پیدا کنم. فرشته ی ن ...

چقدر کم کردی باهاش عزیزم ممنون میشم راهنمایی کنیم

خدایا شکرت بخاطر وجود همسرم ....امروز۱۴۰۲/۲/۱۴فهمیدم تو دلی دارم خدایا به خودت میسپارمش....میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستین
قرص اصلا مصرف نکندو ماه تلاش کنی ۱۰ - ۱۲ کیلو به راحتی بدون مریض شدن کم می‌کنی 😁 من خودم رژیم گرفتم ...

خیلی اشتها دارم خیلی افتضاح

خدایا شکرت بخاطر وجود همسرم ....امروز۱۴۰۲/۲/۱۴فهمیدم تو دلی دارم خدایا به خودت میسپارمش....میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستین
شما از کجا سفارش دادی؟

یه سایت عزیزم پدرو اسمش فک کنم

خدایا شکرت بخاطر وجود همسرم ....امروز۱۴۰۲/۲/۱۴فهمیدم تو دلی دارم خدایا به خودت میسپارمش....میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستین
خیلی باهاش کم کردم. تقریبا ۲۰ تا ۲۵ کیلو.

وای چه خوب عوارض نداشت برات

خدایا شکرت بخاطر وجود همسرم ....امروز۱۴۰۲/۲/۱۴فهمیدم تو دلی دارم خدایا به خودت میسپارمش....میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز