2789
عنوان

چرا؟

175 بازدید | 18 پست

چرا به گربه ها میگن مجید؟جریانش چیه؟

بدترین نوع بیسوادی، بیسواد سیاسی است، بیسواد سیاسی کور و کر است، درک سیاسی ندارد و نمی‌داند که هزینه‌های زندگی از قبیل قیمت نان، مسکن، دارو و درمان همگی وابسته به تصمیمات سیاسی هستند.او حتی به جهالت سیاسی خود افتخار کرده، سینه جلو می‌اندازد و می گوید که: “از سیاست بیزار است”.چنین آدم سبک ‌مغزی نمی‌فهمد که بی‌توجهی به سیاست است که زنــان فــاحــشه و کــودکان خــیابانــی را می‌سازد، قتــل و غــارت را زیاد می‌کند و از همه بدتر بر فساد صاحبان قدرت می‌افزاید.
نمیدونم☹

مرسی 😐

بدترین نوع بیسوادی، بیسواد سیاسی است، بیسواد سیاسی کور و کر است، درک سیاسی ندارد و نمی‌داند که هزینه‌های زندگی از قبیل قیمت نان، مسکن، دارو و درمان همگی وابسته به تصمیمات سیاسی هستند.او حتی به جهالت سیاسی خود افتخار کرده، سینه جلو می‌اندازد و می گوید که: “از سیاست بیزار است”.چنین آدم سبک ‌مغزی نمی‌فهمد که بی‌توجهی به سیاست است که زنــان فــاحــشه و کــودکان خــیابانــی را می‌سازد، قتــل و غــارت را زیاد می‌کند و از همه بدتر بر فساد صاحبان قدرت می‌افزاید.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکی یه جا پرسیده بود یه عالمه نوشتم حال ندارم دوباره بتایپم درک کنید😊

🧶درخواست دوستی قبول نمیکنم🧶منم و این صنم و عاشقی و باقی عمر❤️ساکن هلند🌴لطفا سوالات حقوقی خود را در تاپیک ها بپرسید به هیچ عنوان در خصوصی پاسخگو نیستم🙏
ی فیلمه گربهه رو صدا میزنن مجیید اونم سریع برمیگرده نگاشون میکنه

اهان

بدترین نوع بیسوادی، بیسواد سیاسی است، بیسواد سیاسی کور و کر است، درک سیاسی ندارد و نمی‌داند که هزینه‌های زندگی از قبیل قیمت نان، مسکن، دارو و درمان همگی وابسته به تصمیمات سیاسی هستند.او حتی به جهالت سیاسی خود افتخار کرده، سینه جلو می‌اندازد و می گوید که: “از سیاست بیزار است”.چنین آدم سبک ‌مغزی نمی‌فهمد که بی‌توجهی به سیاست است که زنــان فــاحــشه و کــودکان خــیابانــی را می‌سازد، قتــل و غــارت را زیاد می‌کند و از همه بدتر بر فساد صاحبان قدرت می‌افزاید.

گربه ها رو سر کار گذاشتن. می گن مجید. اون بیچاره های از همه جا بی خبر هم برمی گردن.  


ظاهرا اولین بار یکی چند تا اسم گفته. گربه بر نگشته. گفته مجید. یهو برگشته. از اون به بعد مد شد. یهو به گربه می گن مجید. بر می گرده. فیلمشو می گیرن. که یعنی اسم همه ی اینا مجیده.

زنده باد هیولای اسپاگتی پرنده!
گربه ها رو سر کار گذاشتن. می گن مجید. اون بیچاره های از همه جا بی خبر هم برمی گردن.     ...

چه جالب 😊

تو معجزه خدا تو زندگی منی❤خدایا خودت مواظب نی نی من و همه نی نی ها باش و هرکس آرزوی نی نی داره دامنشو سبز کن (آمین)❤
خواستگاریت چی شد O.o

می خواستم تاپیک بزنم که نی نی یار گفت بحث در مورد شیعه و سنی ممنوعه 

هیچی ساعت 8 اومدن تا 10:30 هم رفتن پسره کفت مشکلی با تحصیلم نداره ،در مورد مذهب هم گفت عیسی به دین خود موسی به دین خود کسی کری به کار کسی نداره.

بدترین نوع بیسوادی، بیسواد سیاسی است، بیسواد سیاسی کور و کر است، درک سیاسی ندارد و نمی‌داند که هزینه‌های زندگی از قبیل قیمت نان، مسکن، دارو و درمان همگی وابسته به تصمیمات سیاسی هستند.او حتی به جهالت سیاسی خود افتخار کرده، سینه جلو می‌اندازد و می گوید که: “از سیاست بیزار است”.چنین آدم سبک ‌مغزی نمی‌فهمد که بی‌توجهی به سیاست است که زنــان فــاحــشه و کــودکان خــیابانــی را می‌سازد، قتــل و غــارت را زیاد می‌کند و از همه بدتر بر فساد صاحبان قدرت می‌افزاید.
می خواستم تاپیک بزنم که نی نی یار گفت بحث در مورد شیعه و سنی ممنوعه  هیچی ساعت 8 اومدن تا 10:3 ...

بچه های عیسی و موسی مهمن، خودشون که معلومه دینشون جداست، به نتیجه مثبت یا منفی نرسیدید؟

مــن اگـر کامروا گشتم و خوشدل چه عجب 💖مــســـتـحق بودم و اینها به زکاتــــم دادنـد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز