2777
2789
بابا كلاس چيه دست همممممه آيفونه

اینو قبول دارم

ولی مردم نمیشناسن اکثرا

عقلشون ب چشمشونه

همون لوگوی اپلو ببینن میگن کلاس و پولدار

حالا ایفون ۱ تومنی باشه یا ۷

میشه برای حال دلم دعا کنین؟😢❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایفون ایکس ۷ تومنه عزیزم😅 ولی ظاهرش کپه اس۸ه من خیلیا اس رو میبینن دستم فک می کنن x ه

ظاهر مهم نیست کیفیت شرطه،من چندوقت دیگه آیفون xرو میگیرم

بیا بشکن در این خونه رو اما به دلم دست نزن،منه دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن،دلم آتیشه ولی حالیشه بزن از شراب این دل تو حاله این مست نزن....
ظاهر مهم نیست کیفیت شرطه،من چندوقت دیگه آیفون xرو میگیرم

کیفیت ایفون x از سری های سامسونگ بالاتر نیست

و قطعا بعد از افت قیمت به همین ۳ ۴ میلیون میرسه

همونطور ک تو بازار جهانی ایفون ایکس هم قیمت نوت ۸ هست

در مقایسه s8+ و ایفون ۷ هم s8+  صد دلار بالاتر بود

میشه برای حال دلم دعا کنین؟😢❤

ما هم آیفون داریم خونمون تصویریه هرکی زنگ بزنه عکسش به طور زنده میاد بعدش یه دکمه رو بزنی در باز میشه طرف میاد خونمون😆دلتون بسوزه😛

و قل ربّ اَنْزلني مُنْزلاً مبارکاً و اَنت خیرالْمُنزَلین🌸برای حاجتم صلوات بفرستین 🌹فدای دل مهربونتون 💖
ما هم آیفون داریم خونمون تصویریه هرکی زنگ بزنه عکسش به طور زنده میاد بعدش یه دکمه رو بزنی در باز میش ...

😂😂😂😍😍 خدا گرمی خونتونو حفظ کنه

میشه برای حال دلم دعا کنین؟😢❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش