امشب تولدم بود .پارتنرم چند روز قبل یه هدیه برام خرید بهم زودتر داد ک سوپرایز بشم.امشبم هم کیک هم شام با من بود و اصلا تا من بهش نکفتم بریم بیرون هیچ پیشنهادی چیزی ندادی و من خودم دعوتش کردم .شما بودید توقع یه گل نداشتید براتون بگیره لااقل همون شب تولد؟