2777
2789
عنوان

طلبگی

101 بازدید | 13 پست

خیلی دلم میخواد طلبه شم.بنظرتون محدودیت سنی داره؟از چه راهایی میشه طلبه شد؟نیاز به چه مقدار تحصیلات داره؟چون من تا شیشم دبستان خوندم.میخوام تازه از سال دیگه دوباره ادامه تحصیل بدم.حوزه علمیه چیه دقیقا؟میگن درساش خیلی دشواره.البته میدونم حوزه علمیه نیاز به تحصیلات داره.خیلی وقته تو فکرمه ولی تازه دارم درمودرش تحقیق میکنم.لطفا مسخره نکنید بابت اطلاعات کمم.مرسی عزیزای دلممم

با هـ‌وایــی ابـــ‌ری بـــه فکــ‌ر روز هـ‌ای روشــــ‌ن...♡           خدایـا! بقیـــه رو انقـدر خـوشبــــخت  کـن...                    انقـــدر خوشبخــت کن...                                                   کــه بـه خوشبخـــتیه ما حســـــادت نکنــــن...♡آمـیـ‌ن♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با سیکل و دیپلم میشه وارد حوزه شد درساشم سخته

راستش من چهارده سالمه الان از ابجیم  اجازه گرفتم یبار بیام تو نی نی سایتش سوال کنم چون میگه زود جواب میدن.یعنی من اگه سیکل بگیرم میتونم وارد حوزه شم؟درساش چطوریه چه کتابایی داره؟اره میدونم سخته.فضاش زنونه مردونه با همه؟

با هـ‌وایــی ابـــ‌ری بـــه فکــ‌ر روز هـ‌ای روشــــ‌ن...♡           خدایـا! بقیـــه رو انقـدر خـوشبــــخت  کـن...                    انقـــدر خوشبخــت کن...                                                   کــه بـه خوشبخـــتیه ما حســـــادت نکنــــن...♡آمـیـ‌ن♡

راستش من چهارده سالمه الان از ابجیم اجازه گرفتم یبار بیام تو نی نی سایتش سوال کنم چون میگه زود جواب ...

بردران و خواهران جدا 

باید حوزه خواهران شهرتون بری سوال حنی پذیرش با سیکل داره یا نه 

  
بردران و خواهران جدا باید حوزه خواهران شهرتون بری سوال حنی پذیرش با سیکل داره یا نه

ایبابا. باید حالا حالا ها سوال کنم

با هـ‌وایــی ابـــ‌ری بـــه فکــ‌ر روز هـ‌ای روشــــ‌ن...♡           خدایـا! بقیـــه رو انقـدر خـوشبــــخت  کـن...                    انقـــدر خوشبخــت کن...                                                   کــه بـه خوشبخـــتیه ما حســـــادت نکنــــن...♡آمـیـ‌ن♡

بردران و خواهران جدا باید حوزه خواهران شهرتون بری سوال حنی پذیرش با سیکل داره یا نه

یعنی کلاساش جدا یا حوزه جدا؟با درس تو حوزه علمیه چه کارایی میشه بعدا انجام داد؟

با هـ‌وایــی ابـــ‌ری بـــه فکــ‌ر روز هـ‌ای روشــــ‌ن...♡           خدایـا! بقیـــه رو انقـدر خـوشبــــخت  کـن...                    انقـــدر خوشبخــت کن...                                                   کــه بـه خوشبخـــتیه ما حســـــادت نکنــــن...♡آمـیـ‌ن♡

حوزه جدا

مرسی

با هـ‌وایــی ابـــ‌ری بـــه فکــ‌ر روز هـ‌ای روشــــ‌ن...♡           خدایـا! بقیـــه رو انقـدر خـوشبــــخت  کـن...                    انقـــدر خوشبخــت کن...                                                   کــه بـه خوشبخـــتیه ما حســـــادت نکنــــن...♡آمـیـ‌ن♡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز