راستش من تا الان دلقک کلاس بودم.از راهنمایی تا الان که کلاس دهمم؛ولی با رفتار هایی که امروز و کلا در این هفته دیدم تصمیم گرفتم تبدیل به یه آدم سرد و بی احساس از اینایی که آروم و بی حاشین بشم،امروز هم تمرین کردم،بلد بودم.جواب داد...
شما تجربه ای از این رفتار دارین؟واقعا بخاطر مهربونی و خاکی بودنم دارم ضربه میخورم...🤍