2789
عنوان

جاری

188 بازدید | 16 پست

دوستان من یه جاری دارم ۱۲ سال ازم بزرگتره و قبلا طلاق گرفته ازدواج دومشه و واقعا هیچ برتری خاصی نداره ولی همه فقط به اون توجه میکنن واسه تولدش همه شون بسیج شدن که براش هدیه بخرن یکسره مادرشوهرم و شوهرم و همه ازش تعریف میکنن من با اینکه تازه عروسم هیچ کاری واسه من نکردن حتی حلقه ازدواجم برام نگرفتن تابستون تولدم بود هیچکدوم حتی تبریکم نگفتن هر زمان که به مادر شوهرم زنگ زدم همش از جاریم تعریف میکنه واقعا خسته شدم از وقتی وارد این خانواده شدم حس کمبود حقارت میکنم احساس میکنم جاریم الهه مقدسه و من هیچی نیستم  چیکار کنم از این حس راحت بشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم پیشونی دیگه من شوهرم مثل سگ از خانواده اش و جاریم حساب می‌بره شاید بگی چه بی ادبی اما دقیقا اینجوریه و با این که جاری من ماهی یک بار هم نمیاد دیدن خانواده شوهر میاد کم مونده به پاش گل بربزن

برکات_دعای_توسل_هر_روزاگه حاجت داریدگوش کنید😍اگه انجام دادیدمنم دعاکنید🙏اینکه سال بعدبچمو بغلم کنم ...و پدر و مادرم سلامت باشند وسایشون بالای سرم 

والا اینا همش میگن خیلی ساده و فلانه منم برخورد زیادی باهاش نداشتم نمی دونم چه جوره

خب یکی از سیاست ها اینه خودتو ب سادگی بزنی درحالی ک پراز راز و سیاستی 

نیازی نباشد ما را به هیچ احدوالناسی جز اللّٰـه... 
مثلا زیاد حرف میزنه یا چی؟

نه مثلا هنوز منو ندیده بود حتی نمی‌دونست کیم گفته خیلی دوسش دارم و عاشقشم خیلی قربون صدقه میره نامردی هم که خودشو مینداخت بغل فامیلای من با اینکه تا حالا ندیده بودشون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز