2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بهار

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

پاییز

نی نی یارمنو نترکون لطفا کاربریم رولازم دارم یااول اخطارچیزی بده ....چرابزایم پسری،جاموبندازه پشت دری،روم بکشه پالون خری،عروسم بگه جادوگری.....میزایم دختری جاموبندازه توپنج دری،روم بکشه لاف زری،دامادم بگه تاج سری  
بله شما درست گفتی حستون چیه به اینکه هنوز به من اهمیت میده؟

حس ششمی نیستم ...دیدم کسی نگفته پاییز گفتم من بگم😂

نی نی یارمنو نترکون لطفا کاربریم رولازم دارم یااول اخطارچیزی بده ....چرابزایم پسری،جاموبندازه پشت دری،روم بکشه پالون خری،عروسم بگه جادوگری.....میزایم دختری جاموبندازه توپنج دری،روم بکشه لاف زری،دامادم بگه تاج سری  
میشه بگی پیشنهاد برگشتی ک داد شوخی بود و خاست منو تست کنه یا جدی گف ؟؟

حس ششمی نیستم همینجوری گفتم 

نی نی یارمنو نترکون لطفا کاربریم رولازم دارم یااول اخطارچیزی بده ....چرابزایم پسری،جاموبندازه پشت دری،روم بکشه پالون خری،عروسم بگه جادوگری.....میزایم دختری جاموبندازه توپنج دری،روم بکشه لاف زری،دامادم بگه تاج سری  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز