2777
2789

من تنبلی شدید و پلی کیستیک بودم هیچ دارویی مصرف نکردمبا رژیم غذایی و ورزش در عرض ۳ ماه کاملا خوب شدم تازه من رحمم پر کیست بود که اوناهم درمان شدن

لطفا قبل از ورود به سایت گل گاو زبان مصرف کنید🙏🏻☘️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من تنبلی شدید و پلی کیستیک بودم هیچ دارویی مصرف نکردمبا رژیم غذایی و ورزش در عرض ۳ ماه کاملا خوب شدم ...

میشه بگی چ ورزشی میکردی و چقد در روز

رژیم غذاییت شامل چیا بود یا چیو حذف کردی

existing is exhausting 

من پارسال رفتم سنو‌گفت کیست داری قرص سیپروترون کامپاند داد بعد من هر ماه ۲ بار پریود میشدم گفت ۶ ماه قرص رو بخور ،، بعد ببین خوب میشی یا نه ۶ ماخوردم فایده ای نداشت قطع کردم دیگه برا پوستم رفتم دکتر ی قرص خارجی داد اونو خوردم هم جوشای صورتم رفت و هم دیگه پریودیم خوب شد سر موقعه میشم ، ولی خدا میدونه کیستا چیشد. البته ما کلا ارثی تنبلی تخمدان و کیست داریم من خالم مجرده کیست هاش بزرگ بود کیست ها خون میخورن ، بعد عمل کرد ۴ تا کیست درآوردن از رحمش، بعد الان هم باز کیست داره دکتر هر ۹ ماهی یکبار سوزن میزنه براش که پریود نشه کیستاش بزرگ شه اذیت بشه بستگی ب توانایی جسمانی داره باید بری دکتر آخه بدن ها و فعالیت های بدن کاملا متفاوته ، 

میشه بگی چ ورزشی میکردی و چقد در روزرژیم غذاییت شامل چیا بود یا چیو حذف کردی

کلا قند و شکر و کربوهیدارت رو حذف کردم

ورزشمم رفتم بدنسازی وزنه های به نسبت خودم سنگین رو کار میکردم ب رحمم فشار میومد درجا ترشحات زیادی میریخت

و اینکه با روغن زیتون خالص و اصلی هرشب مدت ۲۰دقیقه قسمت رحممو و نافمو ماساژ میدادم 

بیشتر هم از کاهو و اسفناج همراه روغن زیتون استفاده کردم بعد ۳ماه رفتم دکتر گفت رحمت کاملا پاک شده

لطفا قبل از ورود به سایت گل گاو زبان مصرف کنید🙏🏻☘️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز