2789
عنوان

‌‌‌‌‌

117 بازدید | 0 پست

چرا اونی که همیشه باید درک میکرد من بودم؟ چرا نگفتم گند زدید به زندگیم؟ چرا نگفتم حالم ازتون به هم میخوره؟ چقدر فشار آوردم به دهنم که جای فریاد لبخند بزنه، من تیکه پاره کردم شخصیت خودم رو که احترامشون خط برنداره، اون‌ها بدهکار من شدن و من پیش خودم ضمانتشون رو کردم که کار به تلافی نکشه، من نتونستم ببخشم فقط خودم رو زدم به فراموشی اگه تسویه میکردم تصفیه میشدم ...

Mood✍

[🍓🍄🍰🍼🧸🦋]

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز